fbpx
<Good_things_happen/> Welcome to Conference

Gamelab BCN 2019

>Hannah Nicklin
speaker_info

About The Speaker

Hannah Nicklin

Cap d'estudi a Die Gute Fabrik

Hannah és escriptora, dissenyadora de videojocs, acadèmica i artista que treballa en la confluència de disseny de videojocs, disseny narratiu i escriptura de videojocs, escriptura de performance, pràctiques basades en la comunitat i art digital. El seu treball sovint està impulsat per un interès en el paper de la narració de contes de la vida quotidiana; a l’permetre que els jugadors, el públic i els participants reflexionin sobre les seves vides, vivint en un context inextricable l’un a l’altre. Treballa àrduament per crear experiències lúdiques a les que tots puguin accedir de manera proactiva, portant el treball a les comunitats, produint i programant treballs experimentals, i sent un pont entre les pràctiques creatives.

Ha treballat amb i per organitzacions com Draknek, Die Gute Fabrik, Twisted Tree Games, The Royal Shakespeare Company, The V & A, The Wellcome Collection, Rock Paper Shotgun, Alphr, The Space, Twisted Tree Games, Hide & Seek, Coney, i va parlar en esdeveniments com Game Happens, Freeplay, amaze, Now Play This, Feral Vector, Gamecity i Beta Public. També ha donat conferències sobre pràctiques socialment compromeses, narrativa digital i disseny de videojocs en diverses universitats, incloses UEL, UAL, RCSSD i Goldsmiths.