Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestra web mediante el análisis de tu navegación en nuestro sitio. Si continuas navegando, consideraremos que aceptas su uso. Para más información, consulta nuestra Política de Cookies.

X

Todd Howard

Diseñador, director y productor

Bethesda Game Studios

Todd Howard és dissenyador, director i productor a Bethesda Game Studios. Todd es va unir
Bethesda el 1994 i ha creat alguns dels jocs més reeixits de la indústria per ser pioners en els Videojocs de món obert.
Ha estat honrat com un dels creadors de jocs més importants del món, inclòs el Saló de la Fama de l'Acadèmia de les Arts i les Ciències Interactives, Game Developers Conference Lifetime Achievement Award, Germany 's Lara of Honor, i el New York Game Critics Legend Award.

La revista GamePro ho va nomenar com una de les 20 persones més influents dels Videojocs durant els últims 20 Anys. Va ser nomenat Millor Director de Joc per l'Acadèmia d'Arts i Ciències Interactives en 2012 i 2016. Todd és un dels únics desenvolupadors en crear quatre jocs en ser guanyadors com a joc de l'any consecutius amb Oblivion, Fallout 3, Skyrim i Fallout 4.

Va ser un dels primers pioners dels mons oberts en 3D, creant el primer joc de trets en 3D per a PC amb mouselook el 1995 amb el títol "The Terminator: Future Shock", i empenyent la creació mundial i el modding de jugadors en 2002 amb The Elder Scrolls III: Morrowind.


L'últim joc de Todd, Fallout 4, va ser llançat en 2015 i una vegada més es va convertir en una rara combinació d'èxit crític i comercial. Fallout 4 va ser nomenat en diverses llistes com Joc de l'any, que inclouen els Premis DIU 2016 i els BAFTA. Va ser el Best of Show de E3 en 2015 i va trencar vendes en els registres de tot el món. També va dirigir Fallout Shelter, el primer joc mòbil de l'estudi, que ràpidament es va convertir en l'aplicació n. ° 1 tant per a Apple com per a Google, i també va guanyar Joc mòbil de l'any.
Abans d'això, va ser director de The Elder Scrolls V: Skyrim, un dels jocs més aclamats pels crítics i amb més vendes de tots els temps.

Llançat en 2011, Skyrim va guanyar més de 250 premis de l'Any de l'Acadèmia d'Arts i Ciències Interactives, Game Developers Choice Awards, VGA i molts més. Bethesda Game Studios també va ser nomenat Studio l'any en el VGA del 2011. En molts llocs van cridar a Skyrim "El joc de la generació" i PC Gamer va classificar a Skyrim com el Joc # 1 de tots els temps.

Llançat en 2011, Skyrim va guanyar més de 250 premis de l'Any de l'Acadèmia d'Arts i Ciències Interactives, Game Developers Choice Awards, VGA i molts més. Bethesda Game Studios també va ser nomenat Studio l'any en el VGA del 2011. En molts llocs van cridar a Skyrim "El joc de la generació" i PC Gamer va classificar a Skyrim com el Joc # 1 de tots els temps.

Va ser Director de joc i Productor executiu de Fallout 3, guanyador el 2008 a E3 com Best of Show, i va guanyar Joc de l'Any de Game Developers Choice Awards, The Associated Press, i més. Abans de Fallout 3, va dirigir la creació de The Elder Scrolls IV: Oblivion, el joc que durant el 2006 va ser guanyador de l'Acadèmia d'Arts i Ciències Interactives, VGA i més.
Els seus altres crèdits principals inclouen Project Leader i Dissenyador de The Elder Scrolls III: Morrowind
(2002), Productor i Dissenyador de The Terminator: Future Shock (1995) i Skynet (1996), i
Líder de projecte i dissenyador de The Elder Scrolls Adventures: Redguard (1998).